Evangélizáció volt Ákos húsz éves jubileumi estje, a Katona József Színházban. A művész több dala élő hitről tanúskodó bizonyságtétel. Ilyen a „Láss bennem mást” kezdetű ének is. Isten, Jézus Krisztusra tekintve, mást lát bennünk, mint akik valójában vagyunk. Ez a kegyelem. Az Úr gyönyörű ígéreteket ajándékoz Salamonnak, de mindegyik adomány feltételhez kötött: ha keresed az én orcámat, ha megalázod magad előttem, ha nekem tetsző életet élsz; ha…akkor! Krisztusban nincs feltétel. Minden a miénk, még mielőtt valamit is tennénk, teljesítenénk, produkálnánk! Másnak lát az Úr, jobbnak, krisztusinak, üdvösségesnek; de éppen ez a kegyelem tesz ténylegesen mássá. Emlékszem, középiskolás koromban tanárom megelőlegezett bizalma szárnyakat adott, nekem tehetségtelen méltatlannak; mert jó pedagógusként mást látott bennem, mint aki voltam, és ezzel átformált. Ez a krisztusi pedagógia, sőt több: ez maga az evangélium.
Róma 8,1-17
230. dicséret

Szerző: refdunantul  2010.11.13. 04:00 komment

süti beállítások módosítása