Jézus Krisztus a megváltó, hiszen tettei által a vakok látnak, ahogy ezt a názáreti zsinagógában Ő meghirdette (Lukács 4,18). Több van ebben a kijelentésben, mint pusztán a csodás gyógyításra való utalás. Jézus Krisztus megváltó, mert ha Ő simogatja, keni meg az életünket, akkor ott valóságos változás, megújulás történik: vak voltam, most látok, ez tény! Soroljuk a mai megfelelőit ennek a gyógyult tapasztalásnak: - ideges voltam, most türelmes vagyok; - állandóan nyugtalan voltam, most békességem van; - állandó rossz közérzetem volt és most már el tudom hordozni ezt az állapotot, miközben oda figyelek magamra az Úr színe előtt; - beteg voltam és több történt, mint meggyógyultam, örök életbe vetett hitem, üdvösségem van. 

2Krónikák 27

509. dicséret

Szerző: refdunantul  2013.10.26. 04:00 komment

süti beállítások módosítása